ציפורי בכפר מציגים: חופשת פסח מושלמת של גם וגם

    אתר קול חי 2 Comment on ציפורי בכפר מציגים: חופשת פסח מושלמת של גם וגם
    8:31
    10.05.24
    אתר קול חי No Comments on נתניהו לתקשורת אמריקנית: אם נצטרך להילחם לבד – נעשה זאת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חופשה מושלמת היא חופשה של גם וגם. חופשה המשלבת נופש ברמה מלונאית גבוהה עם מרגוע וחוויה מסביב לשעון. במלון 'צפורי בכפר' בחפץ חיים מאמינים, כי גם למבקשים לנפוש בפסח – מגיעה "חופשה מושלמת של גם וגם".

    לכן, יציע המלון בפסח הבעל"ט, חופשה עשירה אשר תכלול גם ארוחות גורמה כיד המלך וגם אטרקציות וחוויות מסביב לשעון. גם חדרים וסוויטות מפוארות וגם פרטיות מושלמת ושלווה פסטורלית. גם תכניות והופעות לכל המשפחה וגם חגיגה של מחיר! והכל בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.

    עשרות משפחות כבר הבטיחו עד כה את מקומן בנופש המלכותי בחג הפסח בבית המלון 'צפורי בכפר' בחפץ חיים. המלון עצמו, ברמה של חמשה כוכבים, עבר בתקופה האחרונה שיפוץ ושדרוג, והוא שינה את פניו ללא היכר ומציג חדרים מפוארים ומהודרים כשמסביבם מדשאות ומרחבים ירוקים מטופחים, המעניקים שלווה ומרחיבים את הדעת.

    לצד זאת, יקיים המלון כאמור גם נופש חוויתי ובלתי נשכח לכל המשפחה, בהשתתפות הרב מנחם שטיין שליט"א. בין השאר יתקיימו במהלך כל הנופש: שיעורי תורה, תכניות, הרצאות לנשים, טיולים, אמנים, הופעות והפעלות מרתקות לילדים ולכל המשפחה.

    גם מבחינת הכשרות, מוביל מלון 'צפורי בכפר', כאשר הוא מתהדר בחותם הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית ובאווירה תורנית מתאימה. למעשה, מלון צפורי בכפר הוא המלון היחיד בארץ, אשר מפעיל מטבח נפרד ומיוחד לחג הפסח, הממוקם במתחם נפרד, מנותק מהמטבחים הרגילים, ובו כל הציוד, הכלים והחומרים, מיוחדים אך ורק לחג הפסח. ממטבח ייחודי זה, יהינו האורחים בכל ימות החג מארוחות גורמה וממטעמי השף שיוגשו כיד המלך .

    "בחג הפסח, האורחים שלנו הם בני החורין האמיתיים", אומרים בהנהלת 'צפורי בכפר', "ואנו רוצים להעניק להם חופשה מלכותית ומושלמת. חופשה של גם וגם, המציעה שילוב אידיאלי של אווירה, רמה ותוכן ושיאפשר חופשה ברמה הגבוהה ביותר. בימים הקרובים, יוצאים במלון במגוון הטבות למזדרזים להירשם. לפרטים:
    08-8593888.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שלום. מעוניינת בהצעת מחיר עבור ארוח ליל הסדר לזוג ו2 ילדים

      תודה

    2. 1

      אודה לכם על פרטים/עלות השבת וייצא לזוג